Elämä on eeppinen taistelu, reitillä Suomi-Japani-Suomi-Japani-Skotlanti-Hongkong-Skotlanti

keskiviikko 17. huhtikuuta 2013

Pomo piilossa

Lomat on lusittu!

Torstaina on math&stat-koe, jota olen siis jo yrittänyt kahdesti. Kolmas kerta toden sanoo! En oo kyllä ees harjotellut, taidan kokeilla vielä ens viikolla uudelleen.... Järkevää touhua! Huomenna tosin kaverini Johanna tulee tänne ja, vaikka hän ei sitä vielä tiedäkään, saa hän toimia excel-oppaanani! Jee!

En saanut eilen unta, joten aloin katsomaan 'Kaichou ha meido sama' -nimistä animea neljältä aamuyöllä. Oon tosi huono kirjottaan japania latinalaisilla aakkosilla, suomennettuna nimi ois varmaan, että puheenjohtaja on sisäkkö. Siis sellainen sisäkkökahvilatyttö. Yritin sitten nukahtaa piirrettyjen ääreen, mutta ei siitä mitään tullut. Stressaan jotakin. Ei oo tiedossa kesätöitä ja olin budjetoinut aika lailla sen varaan.  Tänään oli vaihtoinfo, jossa sanottiin, että vaihtoon kannattaa varata vähintään £4000 yhdelle lukukaudelle. Koko lukuvuosi tuskin tekee tuplasummaa, mutta rahaa olisi jostain käärittävä valtion tukien lisäksi. Vaihtoon lähdetään siis kolmantena vuonna ja mun tutkinnossa se on pakollinen. Haluisin ehdottomasti lähteä koko vuodeksi. Jännitin tätä hetken, kunnes aloin murehtimaan talousasioitani. Mietin, että tarvisin kenties johtamiskokemusta.

Illalla oli international societyn joku tapaaminen, missä valittiin johtokunnan jäsenet. Menin sinne ihan mielenkiinnosta, kun kerran mainoksessa luvattiin pikkusuolaista, mutta kun paikalla ei ollut kamalasti väkeä, päädyin hakemaan virkaa yöllisen animetuokion inspiroimana. Näin minusta tuli järjestön puheenjohtaja! Joo, en nyt pilaile. Kyseessä on myös hyvin iso järjestö, joka järjestää kaikenlaista koko ajan. Eka olin vähän trallalaa I'm a president of something~! kunnes tajusin, että ryhdyin sitten johonkin, mistä en tiedä mitään ja mihin mulla ei varmaan ole minkäänlaisia valmiuksia. Taas. Mielessäni oli siis johtamiskokemuksen kartuttaminen, kun kerran ainetta opiskellaankin, mutta olisin ihan mielelläni voinut vetää jotain kymmenen hengen jumppakerhoakin. No, toivottavasti tulee mielenkiintoinen ensi vuodesta ja että järjestö on vielä vuoden kuluttua pystyssä! Kenties olen hommaan niin epäpätevä, että muut johtokunnan jäsenet ryhtyy kapinaan ja vallankaappaukseen. Päivitän siinä tapauksessa kyllä draamasta tännekin.

Sunnuntaina tapaan tän vuoden puheenjohtajan, joka sitten valmentaa mua vastuutehtäviinsä. Mulla ei ole kyllä tapana, mutta toivottavasti en kadu tätä päätöstä jatkossa...

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti