Elämä on eeppinen taistelu, reitillä Suomi-Japani-Suomi-Japani-Skotlanti-Hongkong-Skotlanti

torstai 17. heinäkuuta 2014

Bara ha utsukushiku chiru

Glasgown kesä on ollut yllättävän kiva. On lämmintä. Sade ja tuuli ovat vähemmän jokapäiväisiä kuin muihin vuodenaikoihin. Piknikit ovat mahdollisia. Maa on kuiva.

Kuten mainitsin aiemmin, työpaikkaani kuuluu työsuhdeasunto, jossa olen nyt elellyt kuukauden verran. Tästä johtuen työmatkani on vain minuutin, mikä usein johtaa siihen, että saan pinkoa töihin etten ole myöhässä. Lounastaukoina voi istua nurmella kukkien keskellä ja paistatella auringossa. Siis teoriassa. Yleensä on paljon kivempaa mennä kotiin ja katsoa Come dine with me:tä telkkarista.


Vapaapäivisin voi etsiä Glasgown parhaita maisemia.





Lähestyvät Commonwealth Gamesit tarkoittavat varmaan kiirettä töissä. En kuitenkaan jaksa stressata. Mulla on lentoliput välille Glasgow-London-Tampere Helsinki-Moscow-Hongkong hankittu, mulla on paikka, missä asua ja töitä. Viisumiasiat on hoidettu. Mulla on kavereita ja oon terve. Töiden jälkeen on kiva mennä uimaan tai salille. Suurin murheeni just nyt on tikku etusormessa, jonka sain kun poimin ruusun jonkun toisen puutarhasta miehekkeelle. Karma iski kovin nopeasti.

En tiedä mihin tämä elämä on menossa, mutta juuri nyt on hyvä olla.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti